loading...
fadownloads
fadownloads بازدید : 63 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

ژل طبی افزایش قد Betall اصل
خرید ژل های افزایش قد

ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز برخیز و چون سکوت، دلم را خطاب کن ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین محض رضای عشق، مرا انتخاب کن ای عشق، زیر تیغ تو ما سر

شعر عاشقانه محض رضای عشق کاری از سلمان هراتی تقدیم شما

تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن 
با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن 

ابری غریب در دل من رخنه کرده است 
بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن 

تبلیغات: لوازم کوهنوردی

ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز 
برخیز و چون سکوت، دلم را خطاب کن 

ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین 
محض رضای عشق، مرا انتخاب کن 

ای عشق، زیر تیغ تو ما سر نهاده‌ایم 
لطفی اگر نمی‌کنی، اینک عتاب کن 

سلمان هراتی


دريافت كد اين موزيك ( هدر شدم از رضا صادقی ) نازک تر از گل نشنیدی به عشق پاکم خندیدی سهم من از عشق این نبود محض رضای عاشقی برو ولی نگو که من نرمش در فضاي باز و محيط طبيعي دريا ، جنگل و ساحل نمايش متن فارسي اشعار در تصوير

fadownloads بازدید : 69 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

قیمت لوازم ماهیگیری
چاقوي شکار


هزار بتکده کنده قوی
تر از هرمان
دویست شهر تهی کرده خوشتر از نوشاد
گذاره کرده بیابانهای بی
فرجام
سپه گذاشته از آبهای بی فرناد
گذشته با بنه زانجا که مایه گیرد ابر
رسیده با سپه آنجا که ره نیابد باد
ز ملک و ملکت چندین امیر یافته بهر
ز گنج بتکده
سومنات ی
افته داد

وقتی که خوابی نیمه شب، تو را نگاه می‌کنم
زیبایی‌ات را با بهار گاه اشتباه می‌کنم

از شرم سر انگشت من پیشانی‌ات تر می‌شود
عطر تنت می‌پیچد و دنیا معطر می‌شود

 گیسوت تابی می‌خورد، می‌لغزد از بازوی تو
از شانه جاری می‌شود چون آبشاری موی تو

چون برگ گل در بسترم می‌گسترانی بوی خود
من را نوازش می‌کنی بر مهربان زانوی خود

آسیمه می‌خیزم ز خواب، تو نیستی اما دگر
ای عشق من بی من کجا؟ تنها نرو من را ببر

من بی تو می‌میرم نرو، من بی تو می‌میرم بمان
با من بمان زین پس دگر هر چه تو می‌گویی همان

در خواب آخر عشق من در برگ گل پیچیدمت
می‌خوابم ای زیباترین در خواب شاید دیدمت


از همه خلق دل من سوی او دارد میل
بیهده نیست پس آن کبر که اندر سر اوست
سرو را ماند کورده گل سوری بار
بینی آن سرو که خندان گل سوری بر اوست
مادرش گفت پسر زایم، سرو و مه زاد

fadownloads بازدید : 66 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

عینک آنتی رفلکس چیست؟
چراغ قوه نورافکن


لیزر پوینتر خطی سبز رنگ پنج 5 سر با برد دوازده 12 کیلومتر اصل laser pointer لیزر سبز 5 سر با برد 12 کیلومتر laser pointer مناسب برای نجوم مسیریابی

لیزر سبز

لیزر سبز بزرگ قدرتمند 5 سر 500 میلی وات

این لیزر سبز را با لیزر کوچک نیم قلمی اشتباه نگیرید

لیزرهای معمولی که قدرت معمولی دارند با باطری نیم قلمی تغذیه میشوند ولی لیزر 5 سری که الان خدمتتان معرفی می کنیم بزرگتر از مدل ساده بوده و دارای طول و قدرت بیشتری بوده و با باطری قلمی تغذیه میشود و قدرت آن نیز از مدلهای معمولی بیشتر است

این لیزر سبز دارای قدرت 500 میلی وات میباشد

لیزر سبز قدرتمند

ادامه توضیحات

لیزر سبز قوی 5 سر با امکان تولید پرتو خطی 7 کیلومتر و نیز امکان لیزر شو های متنوع و جلوه های ویژه لیزری جذاب بر روی ساختمانها و فضای باز و درون ساختمان و

fadownloads بازدید : 66 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

ضدعرق
مونوپاد

كمپاني فاكس قرن بيستم به نوعي سردمدار شكست هاي عظيم هاليوودي به شمار مي‌آيد. دهه 60 در واقع سالهاي فاجعه آميز اين كمپاني مشهور در سينماي آمريكا به شمار مي‌آيد. اما روز شمار اين بدبياري‌ها با توليد و اكران فيلم مشهور كلئوپاترا شروع شد. فيلمي كه يك شكست مطلق به شمار آمد.در ذيل  با برخي از فيلم‌هاي پرهزينه اما شكست خورده در گيشه آشنا شويد:


 47 رونین محصول 2013

 فیلم فانتزي و اكشن 47 رونين سال 2013 به کارگردانی «کارل لینج» ساخته شد و علی‌رغم آنچه انتظار می‌رفت از همان ابتدا با استقبالی خوبی روبرو نشد و در اولین هفته از اکران خود تنها 1 میلیون و 300 هزار دلار فروخت.

نگاهي به فيلم 47 رونين با حضور كيانو ريوز

ولی در نهایت با تبلیغات فراوانی که برای اکران و پخش فیلم «47 رونین» شد، این فیلم در گیشه سینماهای جهان تنها توانست 105 میلیون و 500 هزار دلار فروش کند که با توجه به بودجه 225 میلیون دلاری فیلم و همچنین هزینه‌های کلان تبلیغ و اکران فیلم، حتی هزینه‌های ساخت فیلم به سازندگانش بازگردانده نشد.

«47 رونین» با بازی «کیانو ریوز» داستان چهل‌وهفت رونین، زندگی واقعی گروهی رونین (سامورایی بدون ارباب) در قرن هجدهم ژاپن است که برای گرفتن انتقام مرگ ارباب خود دست به شورش می‌زنند.

علاوه بر «ریوز» بازیگران دیگری چون «هیرویوکی سانادا»، «تادانوبو آسانو» و «رینکو کیکوچی» در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.


جزیره کات تروت محصول 1995/ مترو گلدوين ماير

«رنی هارلین» که با فیلم «جان سخت 2» در سال‌ 1990، به عنوان کارگردانی خوش‌فکر و موفق، شناخته شده بود، «جزیره کات تروت» را براساس فیلمنامه‌ای مشترک از «مایکل فروست بکنر» و «جیمز گورمن» ساخت.

این فیلم که با بودجه‌ای بالغ بر 98 میلیون دلار ساخته شد در اولین ماه‌های اکران خود تنها 18 و نیم میلیون دلار فروش کرد و کمپانی «مترو گلدن مایر» را با بزرگترین شکست تاریخ سینما در گیشه روبرو کرد.

نام فیلم «جزیره کات تروت» در کتاب گینس نیز به عنوان بزرگترین شکست سینمایی گیشه در طول تاریخ به ثبت رسیده است.

«جزیره کات تروت» داستان دو گروه از دزدان دریایی است که برای یافتن جزیره‌ای پنهان و اسرارآمیز که گنجی باارزش در آنجا مدفون شده با یکدیگر مبارزه و رقابت‌ می‌کنند.

در این فیلم بازیگرانی چون‌ «جینا دیویس»، «ماتیو مودین»، «فرانک لانگلا» ایفای نقش کرده‌اند.


سقوط کاخ سفید محصول 2013

فیلم اکشن و حادثه‌ای «سقوط کاخ سفید» به کارگردانی «رولند امریش»، سازنده فیلم‌های موفقی چون «روز استقلال»، «گودزیلا» و «کاخ سفید» داستانی حمله‌ای بزرگ به کاخ سفید است که از طرف مهاجمانی صورت می‌گیرد که به دنبال به گروگان گرفتن رئیس جمهور «جیمز ساویر» (با بازی جیمی فاکس) هستند، در این میان از سویی دیگر پلیسی به نام «جان کیل» (با بازی چنینگ تیتوم) می‌خواهد رئیس جمهور را نجات دهد.

در حالی حدود 150 میلیون دلار صرف ساخت این فیلم شده بود، این فیلم در سطح جهان تنها توانست 138 میلیون و 200 هزار دلار فروش کند.

سازندگان این فیلم برای ساخت این فیلم بیش از 91 میلیون دلار ضرر کردند، البته هزینه مربوط به ضررهای برخاسته از بازاریابی و توزیع فیلم در سراسر جهان نیز در این میان لحاظ شده است.


رنجر تنها محصول 2013

این فیلم وسترن با بازی «جانی دپ» در سال 2013 میلادی است که داستان ناگفته‌ای را روایت می‌کند  که «جان رید»، یک مجری قانون ( با بازی «ارمی همر»)  را تبدیل به قهرمان عدالت می‌کند. اکنون او با کمک «تونتو»، یک سرخپوست کامانچی بومی آمریکای شمالی بر حرص و فساد غلبه کنند.

این فیلم که گفته می‌شود بیش از 95 میلیون دلار خسارت (شامل هزینه‌های بازاریابی فیلم) برای سازندگانش در بر داشت، با بودجه‌ای بالغ بر 250 میلیون دلار ساخته شد ولی تنها 239 میلیون و یکصد هزار دلار در سطح جهان فروخت.

فیلم سینایی «رنجر تنها» که پس از چندین بار تأخیر به نمایش درآمد علی‌رغم آنکه 100 میلیون دلار صرف تبلیغ و بازاریابی آن شده بود،بودجه‌ای که پیش از آن صرف تبلیغ و اکران فیلم‌های موفقی چون «دزدان دریایی کارائیب» شده بود، نه تنها از سوی منتقدان با بازخوردهای تلخی روبرو شد، بلکه در گیشه به سختی شکست خورد.


پير پسر محصول 2013


هالیوود در سال 2013 میلادی براساس فیلم موفق «اولد بوی»، ساخته «پارک چان ووک»، محصول کشور کره جنوبی، که خود یک اثر اقتباسی بود، اقدام به ساخت فیلم جدیدی دیگری تحت همین عنوان کرد.

علی‌رغم آنکه 3 میلیون دلار صرف ساخت نسخه کره‌ای این فیلم شده بود، هالیوود با 35 میلیون دلار آن را بازسازی کرد ولی فیلم از همان ابتدا در گیشه با بی‌توجهی روبرو شد، آنچنانکه در گیشه  سینماهای جهان تنها توانست 4 میلیون دلار فروش کند.

نسخه هالیوودی فیلم «اولدبوی» به کارگردانی «اسپایک لی» و با بازی بازیگران مشهوری چون «جاش برولین» و «ساموئل ال.جکسون» ساخته شد.

این فیلم همچون نسخه کره‌ای خود، داستان مردی را روایت می‌کرد که شب تولد دخترش توسط شخص یا اشخاصی ناشناس ربوده می‌شود و به مدت 15 سال در اتاقی کوچک زندانی می‌شود و ناگهان در یک روز بدون آنکه کسی را ببیند یا علت این همه سال زندانی بودنش را بداند، آزاد می‌شود و او اکنون به دنبال چرایی این 15 سال حبس است.


گلوله به سر محصول 2012

این فیلم سینمایی اکشن که اولین بار در جشنواره فیلم رم به نمایش درآمد،  در سال 2012 با بودجه 55 میلیون دلار در هالیوود ساخته شد ولی در سطح جهان توانست تنها 9 میلیون و 500 هزار دلار فروش کند.

کمپانی «برادران وارنر» اگرچه تلاش کرده بود تا با استفاده از محبوبیت آثار اکشن «سیلوستر استالونه» در میان علاقمندان به سینمای اکشن، آنها را این بار نیز به سینما بکشاند ولی در نهایت مجبور شد که تن به خسارتی بالغ بر 45 میلیون دلار بدهد.

فیلم سینمایی «گلوله به سر» را «والتر هیل» براساس فیلمنامه‌ای نوشته «الساندرو کامون» کارگردانی کرد. «کامون» نیز فیلمنامه‌اش را براساس رمانی فرانسوی نوشته «متز» نوشته بود.

همشهری آنلاین

fadownloads بازدید : 49 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

لیزر سبز اورجینال
خریدلیزر


 رئیس مرکز تحقیقات حلال و مدیر کل بازرسی و نظارت بر عملکرد سازمان غذا و دارو، گفت: باید در حلیت (حلال بودن) منشا مواد مصرفی نوشابه های انرژی زا دقت شود.
هروز جنت با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص هشدارهای عدم مصرف برخی نوشابه های انرژی زا ، افزود: اگرچه امروزه بسیاری از تولید کنندگان نوشابه های انرژی زا به منابع شیمیایی و سنتتیک رو آورده اند اما دقت در حلیت منشا در همه این منابع بسیار حائزاهمیت است و باید در مصرف این محصولات به مقدار مصرف و منشا ترکیبات توجه فراوان کرد.
وی، تاکید کرد: هشدارهای سازمان غذا و دارو در خصوص نوشابه انرژی زای red bull تایلندی، صرفا به دلیل دغدغه های شرعی و بهداشتی و ایجاد تمایز بین محصول مجاز و غیر مجاز بوده است.
جنت افزود: رسالت سازمان غذا و دارو، سلامت محوری در تمام فعالیت ها است و معتقد است یک یا چند نشان تجاری، تمام صنعت به حساب نمی آیند و علاوه برآن مبارزه با محصولات متخلف، متقلب و قاچاق موجبات خوشنودی تولید کنندگان و واردکنندگان اصیل را فراهم می کند و این معنای کاربردی نقد صحیح در حوزه ارگان های نظارتی است.
وی ادامه داد: اگر نقد را به معنای جدا کردن سره از ناسره بدانیم، این سازمان حمایت گسترده ای از صنایع داشته است و
صنایع خدوم و پاکدستی که خدمات صادقانه شان اقصی نقاط کشور را در برمی گیرد بدون کمترین احساس تهدیدی از سوی محصولات غیر اصیل به فعالیت های خود ادامه می هند.
رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو گفت: در کنار نقد از صنایع، طرح های تشویقی مانند طرح اعطای نشان ایمنی و سلامت برای فعالیت های ارزشمند شرکت های صنعتی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: تخلف چه به عمد و چه به سهو همواره وجود داشته و خواهد داشت؛ وظیفه یک ارگان نظارتی، تلاش در به حداقل رساندن تخلفات است و در این خصوص هم تفاوتی بین برند و غیر برند وجود ندارد.
رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو، اظهار کرد: صنایع و وارد کنندگان محصولات نوشابه های انرژی زا باید بر اساس ضوابط سلامت و شرعی سنجیده شوند؛ بنابراین از کسانی که می خواهند ضوابط سلامت را با معیارهای برخی برندها همسو کنند درخواست می شود از کوپه قطار مقابل شان فاصله بگیرند و بر فراز بنشینند تا علاوه بر تمام قطار، مسیر پیش روی قطار را نیز ببینند.
وی یادآور شد: تشویق فعالان قانونمند و مجازات متخلفین به فراخور ارتکاب خطاها آن هم بر اساس قوانین جاری کشور، تاکید مسوولان نظام سلامت است و مردم نیز بر این صراحت برخورد سازمان غذا و دارو به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان سلامت با متخلفین، مهر تایید زده اند.

تورین از مواد اصلی تمام نوشابه های انرژی زا

رییس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو، یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده تمام نوشابه های انرژی زا را « تورین » عنوان کرد و افزود: این ماده از انواع اسیدهای آمینه موجود در طبیعت است و بسیاری از تحقیقات، ارتباط غلظت تورین در semen (منی) با فعالیت اسپرم را اثبات کرده اند و به همین دلیل این ماده به عنوان سنبل مردانگی شناخته می شود.
وی، ادامه داد: تورین از کلمه لاتین taurus به معنی گاو نر، گرفته شده است و شاید به همین دلیل شرکت های تولید کننده نوشابه های انرژی زا از اسامی گاو خشمگین و گاو نر برای محصولات خود استفاده می کنند.
این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو همچنین افزود: تورین برای نخستین بار در سال 1827 از صفرای گاو جدا شد؛ بیشترین غلظت این ماده در عضلات، اعصاب مرکزی، شبکیه چشم، سیستم قلبی و عروقی است و همچنین این ماده را می توان در عضلات، مایعات بدن، صفرا و روده بزرگ یافت.
مدیر کل بازرسی و نظارت بر عملکرد سازمان غذا و دارو تصریح کرد: برخی شرکت های تولید و توزیع نوشابه های انرژی زا به دلایل تبلیغاتی و اثرات روانی سعی بر القای استفاده از منشا اسپرم و منی گاو نر در محصولات خود داشته و دارند.

خبرآنلاین

fadownloads بازدید : 53 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

لیزر سبز رنگ
دوربین دید در شب اصفهان

 قومیت های مختلف سرمایه سترگ و بی بدیل ایران اسلامی است که مبتنی بر احترام متقابل اقوام، احساس هویتی مشترک را برای همبستگی و اتحاد ملی فراهم آورده تا این کشور عزیز بر تند باد حوادث بپاید و کیان خویش حفظ نماید.  در این میان، صداوسیما نیز به عنوان رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران با درک این جایگاه و اهمیت احترام و حرمت همه اقوام و اقشار جامعه بزرگ ایران در مقاطع مختلف همواره عزم خود را در جهت تقویت این گنجینه و سرمایه ملی معطوف داشته است.
لیکن علیرغم این اراده و اقدامات مختلف ناشی از آن،  متاسفانه روز جمعه  15 آبان ماه در یکی از بخش های برنامه "فیتیله" که از جمله برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه دو سیمااست، به سبب اشتباه، بی‌دقتی و عدم نظارت درست عوامل برنامه ساز و ناظر مربوطه، دیالوگ‌هایی به زبان آذری بیان می شود که باعث تمسخر و در نتیجه رنجش خاطر و ناراحتی هموطنان غیور و عزیز آذری زبان شده و شکایاتی را موجب می گردد.
در این خصوص، رسانه ملی با وجود سهوی بودن این مساله،  وظیفه خود می داند ضمن عذرخواهی از هموطنان و خصوصا آذری زبانان عزیز  و به دور از هر گونه توجیه رسانه‌ای برای رفع  کوچکترین ابهام و بدبینی هموطنان عزیز آذری‌زبان کشورمان نسبت به فرزندان پرتلاش و خدمتگزارشان در صداوسیما، موارد و تصمیمات متخذه ذیل را به اطلاع این عزیزان و همه مخاطبان رسانه ملی برساند:
این برنامه به خصوص آیتم مورد نظر بسیار می محتوا و پوچ است.
برای اینکه بگه باید بچه ها از مسواک مخصوص بچه ها استفاده کنن میان یکیو نشون میدن که با فرچه توالت شور مسواک زده و دهنش بوی گند گرفته!!!!!
اصلا کاری به لهجه و قومیت ندارم . این حرف اصلا انسانیه؟؟؟ این چجور پیام اخلاقیه ؟
کلا باید این برنام مزخرفو تعطیل کنن با این آدمها و نمایش حال به هم زنش!!!

fadownloads بازدید : 62 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

موزن بيني GONCON
لیزر سبز حرفه ای


رنگ مو یکی از مهمترین قسمت هایی است که در زیبایی موی شما نقش بسزایی دارد و می تواند تغییراتی باور نکردنی را در چهره ی شما ایجاد کند بنابراین ممکن است در طول عمر خود بارها و بارها موهایتان را رنگ کنید و همیشه با این موضوع رنگ کردن در ارتباط باشید .

در این مقاله ما مطالبی در زمینه  رنگ کردن موها به شما ارائه می دهیم که جزو باورهای غلط مردم در مورد رنگ موها می باشد.

 
باورهای غلط رایج در مورد رنگ مو

_ یکی از باورهای غلط این است که زمانی که شما موهایتان را رنگ کرده اید موهای شما نیاز زیادی به مرطوب کننده و نرم کننده پیدا می کند و بسیاری معتقدند که نرم کننده ها چه ماسک باشد و چه شامپو باعث ریزش موها می شوند اما باید بدانید که این یک باور غلط می باشد و نرم کننده ها باعث آب رسانی و لطافت موهایتان می شوند بنابراین بهتر است که از آن ها استفاده کنید بخصوص زمانی که موهایتان رنگ شده است زیرا در این زمان موهایتان بیشتر نیازمند رنگ کردن می باشد.

_ باور دیگر مسئله ی رنگ روی رنگ می باشد که بسیار بین خانم ها شایع شده است و همه بر این باورند که رنگ کردن دوباره ی موهای رنگ شده باعث زیباتر شدن موها می شود این یک باور کاملا غلط می باشد بهتر است فقط ریشه های موهایتان که رشد کرده را رنگ کنید و از رنگ کردن دوباره ی موهایتان که آسیب زیادی به موهایتان می زند جدا خودداری کنید.

_ یک باور دیگر این است که موهایتان را زمانی که خشک است رنگ کنید بهتر رنگ می گیرد اما اشتباه است زیرا موهای خشک تشنه می باشند و کاملا مواد شیمیایی رنگ را جذب می کنند و باعث آسیب رسیدن زیادی به موها می شوند. بهتر است موهایتان را قبل از رنگ کردن به کمک ماسک های مرطوب کننده مرطوب کنید وبعد رنگ کنید تا موهایتان کم تر آسیب ببیند.

 
۵ نکته ی مهم برای کسانی که اولین بار مو های خود را رنگ می کنند

اگر جزو آن دسته از اشخاصی هستید که تا بحال موهای خود را رنگ نکرده اید و برای اولین بار می خواهید موهایتان را رنگ کنید سعی کنید نکات زیر را به کار برید زیرا باعث می شوند که شما نتیجه بهتری بگیرید.

 
نکته ی اول در رنگ کردن مو

شما باید رنگ مویی را انتخاب کنید که ۱ یا ۲ درجه از رنگ موهای طبیعی خودتان روشن تر یا تیره تر باشد زیرا این تغییر چهره برای اولین بار بهتر است تا حد زیادی نزدیک به چهره ی طبیعی شما باشد .

 
نکته ی دوم در رنگ کردن مو

توضیحات روی برچسب رنگ مو را به دقت مطالعه کنید و به موقع رنگ مو را از روی موهایتان بشویید ، و به هیچ عنوان بیشتر از زمان ذکر شده رنگ مو را روی موهایتان باقی نگذارید زیرا باعث آسیب رساندن به ریشه ی موهایتان می شود.

 
نکته ی سوم در رنگ کردن مو

بهتر است موهایتان را زمانی رنگ کنید که چرب باشد زیرا چربی روی موها باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به موها می شود.

 
نکته ی چهارم در رنگ کردن مو

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موهایتان بهتر است که از یک نوع رنگ استفاده کنید و چند رنگ مو را باهم مخلوط نکنید.

 
نکته ی پنجم در رنگ کردن مو

حتما پس از رنگ کردن موهایتان از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و ماسک های تغذیه ای مناسب استفاده کنید.

آرایشیک

fadownloads بازدید : 57 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

لیزر سبز
ژل نامرئی افزایش قد

شاید فکرش را نمی کردید که گشنیز برای زیبایی و درخشندگی پوست مفید باشد. گشنیز تاثیر تسکین دهنده و خنک کنندگی برای پوست دارد و خاصیت قابض آن به تعادل پوست چرب و مستعد آکنه و روشن کردن پوست کمک می کند. مخلوط کن خود را آماده نمایید و این پیشنهادات را امتحان کنید:


ماسک پاک کننده ی گشنیز و عسل مناسب پوست های کدر

گشنیز تازه ی این ماسکِ لایه بردار، پوست را روشن می کند و آرد برنج قهوه ای، سلول های مرده را به آرامی از بین می برد و عسل هم پوست را نرم می کند
مواد لازم
•    ۱ قاشق غذاخوری آرد برنج قهوه ای
•    نصف پیمانه گشنیز تازه
•    ۱ قاشق غذاخوری عسل
•    ۱ قاشق چایخوری صابون مایع ملایم

طرز تهیه
گشنیز را با مقدار کافی آب در غذاساز بریزید تا به خوبی مخلوط شده و پوره شود ( ابتدا ۲ قاشق غذاخوری آب بریزید و در صورت نیاز آن را افزایش دهید). ۲ قاشق چایخوری پوره ی گشنیز را با آرد برنج قهوه ای، عسل و صابون مایع در ظرفی بریزید و هم بزنید.

طرز استفاده
آن را مانند دیگر پاک کننده های صورت استفاده کنید. می توانید هر روز آن را برای هر نوع پوستی استفاده کنید و به مدت ۷ روز در یخچال نگه داری کنید.

ماسک گشنیز و ماست مناسب پوست های مستعد آکنه

ترکیب گشنیز و خیار که خنک کننده هستند و جو دو سر که ضدالتهاب است، پوست آکنه ای و ملتهب را تسکین می دهد و ماست هم که حاوی اسید لاکتیک است، قدرت لایه برداری و روشن کنندگی به ماسک می بخشد.

مواد لازم
•    ۱ قاشق غذاخوری ماست یونانی
•    ۲ قاشق غذاخوری جو دوسر پرک یا آرد جو دو سر
•    یک چهارم پیمانه گشنیز تازه
•    یک هشتم پیمانه خیار خرد شده

طرز تهیه
همه ی مواد را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید تا مخلوط و یکدست شوند.

طرز استفاده
مقدار زیادی از ماسک را به پوست خشک صورت و گردن بزنید اما مواظب باشید به قسمت های حساس مانند چشم ها و دهان نخورد، اجازه دهید ۲۰ دقیقه روی پوست بماند ( ماسک کاملاً خشک نمی شود اما چسبناک می شود).
صورت تان رابا آب ولرم بشویید و از مرطوب کننده استفاده کنید. دو برش خیار تازه را روی پلک ها بگذارید تا حس خوب پوست تان تکمیل شود.

اسکراب بدن گشنیز و لیمو مناسب پوست های زبر و خشن

گشنیز و روغن زیتون هر دو قابض هستند به این معنا که پوست را منقبض می کنند و منافذ پوست تنگ تر شده و ظاهر پوست صاف تر می شود. اسیدیته آب لیمو هم به لایه برداری سلول های مرده کمک می کند.

مواد لازم
•     دیک چهارم پیمانه گشنیز تازه
•    ۱ عدد لیمو، آب گرفته شده
•    یک چهارم پیمانه روغن نارگیل بکر
•    نصف پیمانه نمک دریای دانه ریز

طرز تهیه
گشنیز، روغن نارگیل و آب لیمو را در غذا ساز یا مخلوط کن بریزید تا صاف و یکدست شوند سپس نمک را به این ترکیب اضافه کنید و در کاسه ای با هم مخلوط کنید.

طرز استفاده
اسکراب را به پاها، تنه و بازوهایتان بزنید و با حرکات دایره وار و به آرامی روی پوست ماساژ دهید. صورت را با آب ولرم آب بکشید و در صورت نیاز با شامپو بدن بشویید. می توانید باقیمانده ی اسکراب را به مدت یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

مه شو

fadownloads بازدید : 48 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

چراغ قوه پليس
خرید دستگاه های طراحی ناخن

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، انتظار می رود تأخیر در پرداخت یارانه حداقل تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

ابراهیم نکو درباره احتمال تأخیر در پرداخت یارانه بیان کرد: تاکنون شاهد تاخیر در پرداخت یارانه ها بودیم که همین روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سطح کلان نیز شاهدیم، حقوق کارمندان و کارگران دولتی با تأخیر پرداخت می شود. بنابراین تصور اینکه یارانه باید بدون تأخیر و سروقت پرداخت شود غیرمنطقی است.

نکو افزود: به هر حال یارانه همانند حقوق و دستمزدها به دلیل محدودیت منابع دولت با تأخیر پرداخت می شود. این تأخیرها دور از انتظار نیست و مردم نباید فکر کنند که دولت درصدد حذف آنهاست.

کیسه دولت خالی است

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واقعیت تلخ درباره پرداخت با تأخیر یارانه این است که کیسه دولت خالی است و همانطور که وزیر اقتصاد گفته، دولت برای پرداخت یارانه به آحاد جامعه با یک مصیبت عظما مواجه است.

مصیبت عظما

وی ادامه داد: این مصیبت عظما هر ماه برای دولت وجود دارد و همچنان که پیش می رود وضعیت برای پرداخت یارانه ماه های بعد بدتر می شود.

نکو بیان کرد: گرفتاری های دولت صرفا برای پرداخت یارانه نیست بلکه پس از آن باید به فکر بازپرداخت بدهی هایی باشد که بابت تأمین منابع یارانه ها گرفته است.

رفتار محتاطانه دولت تا انتخابات

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره راه حل این مشکل دولت بیان کرد: حذف یارانه ها با آثار و تبعات سنگینی برای دولت همراه است، دولت تلاش می کند در یک مقطع زمانی این کار را انجام دهد که کمترین آسیب را ببیند.

وی افزود: از آنجاییکه نزدیک انتخابات مجلس هستیم، رفتار محتاطانه و سنجیده دولت برای هرگونه تصمیم گیری درباره حذف ثروتمندان از لیست یارانه بگیران قابل انتظار است.

حذف یکباره مردم خطرناک است

نکو بیان کرد: حذف یکباره یارانه از سوی دولت تصمیم بزرگ و خطرناکی است و امکان دارد دولت موقعیت های خود را در مجلس آتی از دست بدهد. دولت تلاش خواهد کرد در آینده به مرور زمان و به تدریج از تعداد یارانه بگیران حذف کند.

وی ادامه داد: با این حال، انتظار می رود دولت همچنان برای جبران کسری منابع مالی یارانه ها ماهانه تعدادی را از لیست یارانه بگیران حذف کند.

دولت اراده ندارد؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره حذف یکباره ثروتمندان از لیست یارانه بگیران گفت: این تصمیم، کار بزرگ و سختی است و امکان دارد موقعیت سیاسی دولت در معرض خطر قرار بگیرد.

وی افزود: به هر حال، اگر در بین حذف شدگان از لیست یارانه بگیران افرادی کسانی باشند که به یارانه نیازمند باشد، این وضعیت بر موقعیت حامیان دولت و جریان انتخابات تأثیرگذار خواهد بود.

نکو بیان کرد: البته نمی توان گفت دولت با تعلل در حذف یارانه بگیران به دنبال کرسی بیشتر در مجلس است، بلکه درصدد حفظ کرسی های موجود است. به این ترتیب دولت نمی خواهد، با حذف یارانه بگیران ضرر و زیان سیاسی ببیند.

وی ادامه داد: انتظار می رود، پس از انتخابات مجلس در پایان سال جاری، دولت تصمیمات جدی تر و تأثیرگذاری درباره ساماندهی یارانه ها انجام دهد.
میزان

fadownloads بازدید : 54 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

فروشگاه اينترنتي وسايل جالب
دستگاه بند انداز برقی

با خوش اخلاق ترین راننده تاکسی آشنا شوید + عکس«با لبخند وارد شوید.» جمله‌ای است که مهربان‌ترین راننده تاکسی ایران بر نقاط مختلف خودرواش نوشته است. قانونی که هم خود رعایت می‌کند هم مسافرانش ملزم به انجام آن هستند!هنوز در صندلی تاکسی جای نگرفته بودم که با سوالی عجیب روبه‌رو شدم: «با زبانی غیر از فارسی آشنایی دارید یا خیر؟» و زمانی که فهمید فارسی زبانم، سریع سر صحبت را باز کرد. با او همسفر می‌شوم و خیلی زود دلیل سوالش را می‌فهمم. آقای دهباشی با هر یک از مسافران تاکسی‌اش به زبان خودشان صحبت می‌کند؛ حتی اگر این مسافر توریست خارجی باشد! «مهربان‌ترین راننده تاکسی ایران»، پیرمردی آرام و خنده‌روست که سرعت حرف زدنش گاه از سرعت پردازش مغز من هم سریع‌تر  می‌شود؛ به خصوص وقتی بخواهد آذری، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی یا عربی صحبت کند!

 روحیه‌ام با کاسبی جور درنیامد


متولد سال ۱۳۲۲ در شهر خامنه  است. مثل اکثر آدم‌ها در دوران کودکی فکر نمی‌کرد که روزی راننده تاکسی شود. کارش را با کاسبی آغاز می‌کند و به پشت میز نشینی هم می‌رسد؛ اما آن را رها می‌کند؛ چون به عقیده خودش با روحیه صادقانه او جور درنمی‌آمدند. از دانشگاه هم که ناامید می‌شود، بالاجبار تاکسی می‌خرد تا به جای دانشجوی دانشگاه، دانشجوی جامعه شود: «الان ۴۷ سال است که دانشجوی این دانشگاه هستم. مسافران را برای خودم استاد دانشگاه می‌دانم و رشته‌ای را هم انتخاب کردم که در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌شود. رشته من نوع‌دوستی و عشق و صلح و محبت نسبت به همنوع خود به‌علاوه گفتاردرمانی، کرداردرمانی و رفتاردرمانی است که اخیرا نیرودرمانی و تاکسی درمانی هم به آن اضافه شده است.» حالا پس از حدود نیم‌قرن آنقدر دلبسته این تاکسی و مسافرهایش شده که پیشنهادهای شغلی دیگر را قبول نمی‌کند؛ حتی اگر پردرآمدتر باشد.

حاضرم با بنز هم مسافرکشی کنم


از شروع کارش تا به الان ۶-۷ تایی ماشین عوض کرده است: «اولین تاکسی من بنز ۱۸۰ بود، بعد پیکان مدل ۴۶، ۵۰، ۵۶و ۶۰، بعد از آن یک رنو ۲۱ گرفتم و حالا هم سمند دارم. بعد از این هم اگر تاکسی‌رانی اعلام کند بنز الگانس می‌دهد، حاضرم مسافرانم را با بنز جابه‌جا کنم.» در روز ۶-۵ تایی هم مسافر مجانی دارد که خودش می‌گوید به او انرژی فوق العاده‌ای می‌دهند: «مسافران مجانی من شامل افرادی می‌شوند که یا مسیر را اشتباهی ایستاده‌اند یا مسافرانی که در مسیر برگشت به خانه با آن‌ها برخورد می‌کنم یا مسافری که کیف پولش همراهش نباشد که نه تنها از او پول نمی‌گیرم که پول برگشتش را هم به او می‌دهم که مشکلی برایش به وجود نیاید.»
به او می‌گویم که ما گاهی راننده تاکسی‌ها را آدم‌هایی عبوس و بداخلاق می‌شناسیم که بیشتر این بداخلاقی‌ها به ترافیک و شلوغی‌های این شغل برمی‌گردد. حرفم را تایید می‌کند: «با دلشوره التهاب و یاس و نامیدی می‌دانم مشکل من حل نمی‌شود و اگر بخواهم عصبانی شوم، ۱۲ ساعت کار من ۶ ساعت می‌شود. پس سعی می‌کنم آرامش خودم را در هر حالتی حفظ کنم.»

راننده‌‌ای چندزبانه

با زبان‌های خارجی هم آشنایی دارد. سه ماه در آلمان اقامت داشته و زبان آلمانی را بلد است. ۱۰ ترم هم زبان انگلیسی خوانده و با وقوع انقلاب به یادگیری زبان عربی هم پرداخته است: «عربی را فقط سه ترم خواندم؛ البته چند سوره قرآن را حفظم که فکر کنم این هم جزو عربی به حساب بیاید.» از هر مسافری که سوار تاکسی‌اش می‌شود، بعد از سلام و احوالپرسی از زبانش سوال می‌کند. با مسافر آذری‌اش شوخی می‌کند! به زبان گیلکی قربان صدقه مسافر شمالی می‌رود و مسافر شیرازی‌اش را «کاکو» خطاب می‌کند. او حتی با مسافران خارجی هم‌کلام می‌شود: «مسافری داشتم که از هلند آمده بود و به قول خودش خاطرخواه من شده بود! مستر لوئیس در مدت یک هفته‌ای که در هتل بود، فقط  با من در تهران جابه‌جا شود.» رابطه‌اش با این مسافران خارجی آنقدر خوب است که حتی یک بار میزبانی آن‌ها را هم بر عهده گرفته است: «این اتفاق متعلق به قبل انقلاب است. آن موقع مسافری فرانسوی داشتم. سه چهار تا هتل او را بردم. اما او گفت: verry verry expensive من هم به او گفتم: cheapاش را هم داریم. تعجب کرد و پرسید: کجا؟ او را به همراه هسر و فرزندانش، پیتر و نیکولا به خانه خود بردم و یک هفته مهمان من بودند. موقع رفتن به من گفت ما در کشورمان چنین رسمی نداریم؛ اما اگر شما بیایید you are my guests!».

چرا مهربان‌‌ترین راننده تاکسی شدم؟

از او می‌پرسم که چرا مهربان‌ترین راننده تاکسی نام گرفته و او با لبخند همیشگی‌اش می‌گوید: «ابتدا که هر مسافری سوار می‌شود، به او سلام و روز بخیر می‌گویم و بعد متناسب با شخصیت هر کس با او برخورد می‌کنم. اگر سامسونت داشته باشد، به او می‌گویم آقای مهندس و اگر کت و شلواری باشد، آقای دکتر! مثلا خانم ۹۰-۸۰ ساله با عصا می‌خواهد وارد تاکسی شود. تا در را باز می‌کند، به او می‌گویم: «سلام دخترخانم روز شما بخیر، به به چه روز خوبی ، چه هوای خوبی و... » همین فرد قبل از اینکه بالا بیاید، انرژی مثبت را می‌گیرد و این تجربه من باعث شده که نمره من هم در جامعه‎‌شناسی هم در روانشناسی بشود ۲۰!»
تا به حال نشده است که با مسافری بد برخورد کند: «هیچ موقع هم با مسافرانم برخورد خصمانه نداشته‌ام و نخواهم داشت و طوری با آ‌نها رفتار می‌کنم که انرژی مثبت را به آن‌ها انتقال بدهم. البته شده مسافری را سوار کرده‌ام و از اول تا آخر هم با او هیچ صحبتی نکرده‌ام؛ چون می‌بینم دوست ندارد؛ پس ساکت می‌نشینم تا او را به مقصد برسانم.» با مسافران خود آنقدر خوش‌وبش می‌کند که برخی از آن‌‌ها از شدت خنده قهقهه می‌زنند و بالاخره سال۷۱ خبرنگاری مسافر او می‌شود و لقب مهربانترین راننده تاکسی ایران را به او می‌دهد. لقبی که تمام مسافرانش آن را تایید می‌کنند. آوازه مهربانی‌های این راننده به گوش سازمان تاکسی‌رانی هم می‌رسد تا در سال ۷۲، ۸۲ و ۸۳ به عنوان بهترين راننده تاكسي انتخاب شود و سال ۸۰ نيز به عنوان شهروند نمونه شناخته شود: «چهار سكه بهار آزادي جايزه گرفتم كه همه را به همسرم هديه كردم. چون من خودم طلا هستم و نیازی به طلا ندارم!»

در خانه هم خوش‌اخلاقم

برای خود اصولی دارد و آنقدر مقید به انجام این قوانین شخصی است که همه بندهای آن را از حفظ است و با سرعتی عجیب و غریب و بدون هیچ مکثی تمام آن‌ها را ردیف می‌کند: «من به خاطر آرامش خودم هیچ موقع برخورد خصمانه با هیچکس ندارم؛ حتی با خانم و بچه‌ها. تفاهمم که نباشد (که الان خوشبختانه در هیچ خانه‌ای نیست ) و در خانه ما هم نیست، باز من مشکل ندارم. تمام مشکلاتم را با گذشت، صبر، شکیبایی، سکوت و خردمندی و خویشتنداری حل کردم. چهل سال پیش برای خودم قوانینی نوشتم و سعی کردم که به نوشته‌های خودم جامه عمل بپوشانم؛ هر انسانی می‌تواند با این موارد به آرامش برسد: «خودشناسی، خودسازی، روشن‌بینی، درک واقعیت‌ها و پذیرفتن آن‌ها، از هر کس به اندازه سواد یا شعورش انتظار داشتن، راضی به رضای خدا بودن، قانع بودن، خودخواهی را کنار گذاشتن، گذشت، آب درمانی، شبی ده دقیقه هم امور روزانه را مرور کردن و به اشتباهات خود پی بردن و دونه دونه آن‌ها را کنار گذاشتن به اضافه سکوت» که سکوت واقعا طلاست که البته در جای خود باید استفاده شود.»

دلیل اصلی خوش‌اخلاقیم همسرم است!


در خانه هم مهربان است و در کارهای خانه همسرش را تنها نمی‌گذارد: «تازه وقتی برسم خانه، کمک خانم هستم. ظرف شستن، تی کشیدن، گردگیری، چایی ریختن، جواب دادن به آیفون و جمع کردن سفره به عهده من است. در شستن لباس‌ها هم کمک می‌کنم. لباس‌های دستی مال من است و ماشینی‌ها مال اون بنده خدا! تازه ایشان فقط پودر را می‌ریزد و روشن می‌کنند. وقتی تمام می‌شود می‌گوید: «الهی پیش‌مرگت شوم. ابراهیم جان برو لباس‌ها را پهن کن.» من هم می‌گویم چشم؛ ولی تا کردن و اتو کردنش با ایشان است.»
می‌گوید دلیل خوش‌اخلاق شدنش همسرش است: «ایشان چند تا حسن داشتند که باعث شدند، من خوش‌اخلاق بشوم. یکی بی‌انصافی و دیگری بداخلاقی! و تنها کسی که می‌تواند من را عصبانی کند، ایشان است؛ اما همیشه من کوتاه می‌آیم. و وقتی به او هشدار می‌دهم که ممکن است همسرش هم این مطلب را بخواند، می‌گوید: «عیبی ندارد خودش هم می‌داند. حقیقت تلخ است؛ اما میوه آن شیرین است.»

اعضای بدن «علی جونم» را اهدا کردم


از رابطه‌اش با فرزندانش که می‌پرسم، می‌گوید، چهار فرزند دارد: «سه تا دختر گل دارم و دو تا داماد دکتر. یک ته‌تغاری مهندس عمران هم دارم. این هم خواستگار مهندس دارد؛ اما قبول نمی‌کند. فکر کنم او هم منتظر خواستگار دکتر است!» آقای دهباشی پسر هم داشته که الان ده سالی می‌شود که او را در تصادف از دست داده است. مهربانی این راننده تاکسی اینجا هم خود را نشان می‌دهد. او پس از مرگ مغزی فرزندش، اعضای او را اهدا می‌کند. آنقدر دلبسته  این فرزندش بوده که همیشه او را «علی جون» یا «علی اقا» صدا می‌کرده است. تعبیرش از مرگ فرزندش، تولد دوباره است و همین تعبیر زیبا باعث نشده که اینجا هم کار به عصبانیت و گلایه نکشد.

۳۶ دفتر یادگاری از مردم دارم


مسافران برای او یادگاری هم نوشته‌اند. گرچه او هیچ‌موقع از آن‌ها برای نوشتن آن‌ها درخواست نکرده است: «من از مسافرانم نمی‌خواهم برایم یادگاری بنویسند. فقط دفترم را می‌دهم که تماشا کنند و خود آن‌ها به من می‌گویند به ما خودکار بدهید و تازه آن موقع می‌گویم: «چه رنگی!؟» بلافاصله سایه‌بان ماشین را پایین می‌دهد تا خودکارهای رنگی‌اش را نشان من و بقیه مسافران بدهد و الان سی‌وششمین دفتر یادگاری‌اش هم به برگ‌های آخر خود رسیده است. چند سال پیش وقتی بازخورد مثبت مسافرانش را می‌بیند، فعالیت مجازی‌اش را هم آغاز می‌کند و الان وبلاگی دارد که که آدرسش را موقع خداحافظی به همه مسافران می‌دهد. بزرگترین رمز این مهربانی و محبوب بودنش را آرامش می‌داند. تعبیر شاعرانه‌ای هم دارد برای این آرامشش: «یک بادبادک که پرواز می‌کند، نخی به آن وصل است. اگر این نخ محکم باشد، هر چند کیلومتر هم که برود، پاره نمی‌شود. اگر این نخ نازک باشد، یک کیلومتر هم که برود، پاره می‌شود. ایمان هم به همین صورت است. هر چقدر این ایمان قوی‌تر و محکم‌تر باشد، تحمل مشکلات و آرامش هم بیشتر خواهد شد.»

آنقدر تندتند صحبت می‌کند که مصاحبه‌مان زود به آخر خود می‌رسد. این سرعت حرف‌زدنش اواخر مصاحبه بیشتر هم می‌شود. دلیلش را که می‌پرسم با خنده به ساعت اشاره می‌کند و می‌گوید: «اگر دیر کنم، خانمم به من افطار نمی‌دهد و فقط به شستن ظرف‌ها می‌رسم!»
مجله مهر

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 205
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 556
  • بازدید سال : 6,021
  • بازدید کلی : 36,738